NERVOZA

četvrtak, 10.11.2005.

Niš posebno...

Bok ljudi. Š ima? Kod mene niš posebno.

Vidim tu neki tip ostavlja komentare kod mene. Možda mu je nadimak Tupi jer je glup ko kurac, ko zna.

Danas sam si kupil prsluk. Onak ko zimska jakna samo bez rukava. Bil je na sniženju pa reko zakaj ne.

Slike s Halloweena još nemam jer frendicu nemrem nać, nigde je nema. Sad sam se sjetil, mogel bi ju nazvat :)

Sutra radim jutarnju smjenu i onda moram ić s autom kod mehaničara. To ti je kad možeš neke stvari doma al nemaš montir-grabu.

Sutra je martinje pa se ja navečer opet vračam na moje radno mjesto al ne delat nek partijat. Joj, kak je lijepo kad se zajebavaš s ekipom i cugaš polako, a ne da piješ vodu jer moraš dostavljat s autom...

Anyway, evo vam novi post jer sam već dobival prijeteće pozive.

Ljudi uživajte & stay tuned for more izvještaji s hladnoče gradskog asfalta.

- 20:37 - Ispeci pa reci (16) - Troši farbu - #