NERVOZA

srijeda, 23.11.2005.

...long time no see

Pozdrav narodu

Ljudi kak ste mi? Dugo nisam niš pisal. Razlog je jednostavan, nije mi se dalo. A i nisam baš imal puno vremena. U vojsku idem u ponedjeljak. Sad u subotu bi trebala bit oproštajka al ne znam dal opće bude kaj. Sve bi bilo u redu da nije tak zima. Al pošto je, treba nać nekakav prostor. Unajmil bi ja neki birc, nije greda, al sam malo trknul službeni auto i moram dat novce za popravak pa mi ni financijska situacija nije baš prejebena. Sad sam u frki u 3 pizde materine. Tolko ljudi me pitalo “kad je oproštajka?”, “kaj sam i ja pozvan?”, “kaj planiraš kaj?”..... a nemreš sve pozvat jebote. Još bi bilo najbolje da pozovem ekipu iz kvarta, piknem par gajbi i amen. OŽUJSKO LIGA! Al opet bed mi je radi ljudi iz bivše škole. Neznam, bumo vidli......
Image Hosted by ImageShack.us

Već se par dana pitam zakaj nemrem bit s nekim. Zakaj trčim čim nekaj postane ozbiljno. Ma ne znam ono, bumo vidli kad se vrnem iz vojske. Sad bi mi najmanje trebalo još nekaj u glavi. Ma serem gluposti, neznam kaj pišem!!!!

Baš sam imal volju još nekaj napisat, onak umno, filozofsko da moraš pročitat dvaput da bi skužil al sam zgubil volju. Ne da mi se.

Ok, stay tuned, pišite što više i nemojte bit lijeni ko ja. Until next time.....

- 20:08 - Ispeci pa reci (16) - Troši farbu - #