NERVOZA

petak, 06.01.2006.

Evo mene opet

Bok ljudi, dugo me nije bilo na blogu. Bil sam doma i za Božić al mi se nije dalo niš pisat.

Image Hosted by ImageShack.us
Sa zakašnjenjem vam svima moram poželjeti sretan Božić i Novu Godinu te puno sreće, zdravlja, uspjeha i dobrih komada!!!!

Evo mene opet, pustili su me za vikend, došel sam jučer navečer. Već mi je bil pun kurac svega, došel sam malo odmorit živce. Vidim ljudi opterećeni s faxom, neki imaju neke druge probleme, praktički sve isto ko kad sam prešel. Jučer upadnem u Rauch i odma ekipa navali na mene, jebote stalno ista pitanja čovječe. Kak je tam? Kaj zima dole? Kaj vas puno tlače? Daj ljudi pustite mi mir! Jebeš vojsku! Mene zanima kak je vama! Hoču znat sve, kak je bilo za Novu, kaj se radi prek tjedna, dal još uvijek idete srijedom na Blackout u Aquarius, kak ide posel, kak ide fax........

No dobro.

Sad bi mogel nekaj napisat o alarmantnoj situaciju u trečem svijetu tj. Africi. Tamo su djeca gladna i pun kurac ljudi je zaraženo razno raznim bolestima a ponajviše sidom.
To bi bilo to o Africi. Ja sam u Europi i bijelac sam pa nemam baš razloga još srat o crnom kontinentu.

Kiša pada, snijeg se topi i ja imam feeling ko da sam u Bejrutu ’79. dok bombe padaju. Zajebavam se, to sam napisal tak bezveze jer nisam imal niš pametnijega.

Uglavnom, pišite, rišite, dišite i još nekaj kaj se rimuje s ove tri riječi. Ja sad gibam, možda još nekaj napišem sutra ak bu mi se dalo a ak ne, htel bi vas sve pozdravit do slijedečeg puta.

STEJ KUL END TEJK KER PIPL

- 16:33 - Ispeci pa reci (8) - Troši farbu - #